Despicable Me 4 Cijeli Film Sa Prevodom

★★★★☆

6.3/10 na temelju 1622 recenzija na BingMovies







Despicable Me 4 Cijeli Film Sa Prevodom


Naslov izvornika : Despicable Me 4
Glavne uloge : Derrell Ameline
Montaža : Lakshan Caner
Glazba : Rimon Rilan
Jezik : Rundi (rn-RN) - Hrvatski (hr-HR)
Godina izdanja : 1997.
Redatelj : Belle Emmylou
Trajanje : 441 minuta
Država : Ausztrália
Scenarist : Quorra Caoilinn
Žanr : Crtani film - Animation, Family, Comedy
Distributer : Reflect Entertainment - Universal Pictures, Illumination Entertainment
Snimatelj : Jedediah Tanjim
Producent : Kyte Henny
Proračun : 498.717.544 USD
Zarada : 855.417.675 USD

Povezane stranice

Kako je Gru postao dobar Despicable Me 3 2017 Recenzija ~ Gru je bio nevjerojatno zabavan i simpatičan lik u prvom Despicable Me pa čak i u nastavku koji mi se nije sviđao Naglasak Stevea Carella je smiješan a uživam gledati kako lik provodi zle planove Sada je dobar momak što je dobro u konceptu ali iz nekog razloga više nije smiješan

Despicable Me 3 2017 Srpski titl 260916 ~ Despicable Me 3 2017 3SHITBOX 720p WEBRip 650 MB iExTV 1080p WEBRip 12 GB iExTV 3EVO 1 CD 30 FPS 55 4 glasova MARKO CAR Senior translator Hvala 647 Ostali titlovi Autorski titl Komentiraj Tema na forumu Hvala 25 11928 Skini titl Što dalje

Despicable Me 3 film online sa prevodom ~ Originalni naziv Despicable Me 3 IMDb ocjena 63 80670 votes TMDb ocjena 64 3444 votes Redatelj Kyle Balda Redatelj Glumci Steve Carell Gru Dru voice Kristen Wiig Lucy Wilde voice Trey Parker Balthazar Bratt voice Miranda Cosgrove Margo voice Dana Gaier Edith voice Nev Scharrel Agnes voice Steve Coogan

Despicable Me Wikipedia ~ Despicable Me sh Prezira vredan ja je američki kompjuterskianimirani 3D film studija Univerzal iz 2010 godine Radnja prati superzlikovca Grua Puno ime Zoran Božić koji planira najveću krađu veka da smanji i ukrade Mesec kako bi nadmašio svog rivala Vektora koji je ukrao Keopsovu piramidu

Despicable Me 2 film online sa prevodom ~ Originalni naziv Despicable Me 2 IMDb ocjena 74 330311 votes TMDb ocjena 69 Redatelj Pierre Coffin Redatelj Glumci Steve Carell Gru voice Kristen Wiig Lucy voice Benjamin Bratt Eduardo El Macho voice Miranda Cosgrove Margo voice Dana Gaier Edith voice Elsie Fisher Agnes voice Russell Brand Dr Nefario voice Ken

Despicable Me Minion folijski balon ~ Ogroman Despicable Me Minion Balon se isporučuje že se puniti zrakom ili helijem Rok dostave je 2 do 4 radna dana Plaćanje pouzećem bankarstvom ili karticama BESPLATNA DOSTAVA za narudžbe iznad 300 kn Uslugu dostave proizvoda obavlja kurirska služba HPEKSPRESS

Minion Rush Despicable Me Official Game Aplikacije na ~ OVER 900 MILLION PLAYERS HAVE FELT THE MINION RUSH NOW IT’S YOUR TURN TO JOIN THIS MEMORABLY DESPICABLE ADVENTURE Strap on your running shoes and join the awardwinning fanfavorite runner Minion Rush Enter Grus Lair discover its many mysterious rooms and take on manic missions around the world Along the way your Minions will jump roll and dodge obstacles while unlocking a

Despicable Me Minions Lunch on a Skyscraper Plakat ~ Despicable Me Minions Lunch on a Skyscraper Poster Ovaj proizvod trenutno nije na zalihama Izaberite među sličnim proizvodima Despicable Me 3 99 adorable 1 Despicable 4690 kn 2345 kn Na zalihama Poster Naručite bilo koja 4 postera na našoj stranici i platite samo 3

Despicable Me 2 2013 Crtani online sa prevodom ~ Despicable Me 2 Grozan ja 2 – Dok se bivši superzlikavac Gru prilagođava na obiteljski život i pošten posao u obliku prodavanja pekmeza tajni arktički laboratorij biva ukraden Agencija za borbu protiv zlikavaca treba Gruovu pomoć kako bi otkrili tko je ukrao laboratorij i istraživanja koja su se tamo obavljala No prilikom istrage Gru neće …

CineStar Cinemas ~ Tim ljudi koji je stvorio najveće animirane hitove Despicable me Despicable me 2 i Malci donosi nove avanture Grua Lucy i malaca u novom nastavku Despicable me 3 Foto i videogalerija Ne propustite pogledati i ove filmove


Related Posts:

Disqus Comments
© 2017 Besplatni Filmovi - Proudly powered by Blogger